Autobelettering

Irado: nieuwe huisstijl op wagenpark
Irado: regionaal specialist in duurzaam afval- en groenbeheer, specialistische reiniging en plaagdierbeheersing. Circa 300 medewerkers werken er om Schiedam’s wegen, straten en pleinen elke dag weer schoon en toonbaar te houden: een plezierig no-nonsense bedrijf.

Frisse visuele identiteit
Enige tijd geleden heeft Irado gekozen voor een nieuwe, frisse visuele identiteit. Kernwaarden zijn: veelzijdig, betrokken en duurzaam. En de missie luidt: zorgen voor een verzorgde en prettige leefomgeving. In de communicatie benadrukt Irado consequent de drie kernwaarden. Als payoff is gekozen voor: Graag Gedaan.

Vakwerk en creativiteit
De vraag van Irado luidde: maak de nieuwe huisstijl gefaseerd zichtbaar op ons wagenpark. Deze opdracht ging verder dan alleen de uitvoering van de nieuwe belettering. De huisstijl liet ons namelijk vrij zelf het ontwerp te bepalen voor de wagens. Dus naast het gebruikelijke vakwerk hebben we een creatieve bijdrage kunnen leveren in de visuele uitstraling van Irado’s wagenpark.

Herkenbaar en gevarieerd
Met als resultaat: een heldere, gevarieerde en goed herkenbare stijl die naadloos aansluit bij de vernieuwde visuele identiteit van Irado.